حديث آرزومندي
حديث آرزومندي
از هردري سخني

من کجا وصحبت از یاس کبودم

 

                                    من کجا وشرح وصف آن نگار نازنینم

عرش گفتا من شدم میعادکاه دوستانش

                                     فرش گفتا زادگاه ومهد آل طاهرینم

زهره گفتا ذره ای از پرتو زهرای اطهر

                                     هست کافی تاکه از خورشید بالاتر نشینم

مشتری گفتا چه کالایی است بهتر از ولایش

                                     من خریدار چنین کالای رحمت آفرینم

باد گفتا من نوازش مینمایم گیسوانش

                                   بانسیم جان فزایم با شمیم عنبرینم

خاک گفتا افتخارم بس که از لطف الهی

                                  با چنین در زمینی تا قیامت همنشینم

آب گفتا شان من بالاترو برتر ازاینهاست

                                  چون که از روز ازل مهریه آن نازنینم

ناگهان آتشزبان بگشود و گفتا روز محشر

                                   دشمنانش را بسوزانم که من خواهان اینم

لاجرم از خویش پرسیدم به ناگه صبر ایزد

                                  یکصدا درپاسخم گفتا هر عضوی چنینم

دست گفتا دست از دامان زهرا بر ندارم

                                   تاکه دستم را بگیرد روز سخت واپسینم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







: مرتبه
نوشته شده در یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, ساعت 12:52 توسط سياوشي




منوي اصلي
نويسندگان

آرشيو وبلاگ

دوستان
قالب وبلاگ رایگان
حقوقدانان جوان ایران
پارس کلوپ
سایت آموزشی علمی مدرسه پیامک
فرهنگی
نت پاک
نواي دل
مهروماه
برهان يوز
برهان
ديده بان
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حديث آرزومندي و آدرس siavoshi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






پيوندهاي روزانه

آرشيو پيوندهاي روزانه

امکانات ديگر